Gucci, tidløs rejsemode

Allerede i 1950’erne og 60’erne blev Guccis rejsetasker synonym med luksus og raffinement, og arven lever nu videre i den nye Gucci Valigeria-kampagne, hvor kendisparret Kendall Jenner og Bad Bunny skaber et ungt og moderne take på den tidløse rejsekollektion.



Du er aldrig i tvivl, når du ser en af Guccis rejsetasker. Selvom de i dag har fået et moderne tvist, er de stadig dekoreret med Guccis klassiske og ikke mindst karakteristiske designelementer som GG-monogrammet og den røde og grønne web-stribe.

I Guccis nye Valigeria-kampagne, der blev rullet ud i efteråret, er det det hotte kendispar fra mode- og musikverdenen, Kendall Jenner og Bad Bunny, der omdefinerer grænserne for luksus og kreativitet og nyfortolker Guccis tidløse rejsemode.

Med Guccis arv i tasken

Den nye kampagne er optaget i en lufthavn, som er mødestedet, hvor rejser begynder, og udforsker magien, glæden og intimiteten ved at rejse set gennem den franske fotograf Anthony Seklaouis linse. 

Kendall Jenner og Bad Bunny er kendt for deres unikke sans for stil og individualitet, og de ser knivskarpe ud i kampagnen, hvor deres ubesværede, afslappede og smarte looks supplerer den tidløse elegance, der definerer Guccis rejsetasker og kufferter, til perfektion.



Neondetaljer lyser op

Mens de glade og forventningsfulde suser gennem lufthavnen, bærer Kendall Jenner og Bad Bunny både tasker fra den karakteristiske Gucci Savoy-kollektion som duffelbags i forskellige størrelser, rygsække, kufferter og trolleys, der alle er kendetegnet ved en kombination af designelementer, der er inspireret af Guccis over 100-årige arv som GG-monogrammet og web-striben.

Samtidig introducerer kampagnen nye, moderne designs, der er defineret af fluorescerende læderdetaljer i neongrøn, -orange og -pink sammen med præget GG-gummilæder. De iøjnefaldende neondetaljer er med til at løfte rejsekollektionen til nye, moderne højder.

Moderne luksusrejser

Med denne nye kampagne hylder Gucci både sin grundlæggelseshistorie tilbage fra 1920’erne og inviterer til en ny æra af eventyr og moderne luksusrejser for alle modeentusiaster. Med Kendall Jenner og Bad Bunny som strålende ansigter henvender Gucci sig desuden til et nyt og yngre publikum, så Guccis rejsetasker kan fortsætte med at få hjerterne til at banke lidt hurtigere hos rejsende fremover.



Gucci blev grundlagt i Firenze i Italien i 1921 og er et af verdens førende luksusmærker. Efter husets 100-års jubilæum i 2021 fortsætter Gucci med at omdefinere luksus, mens de hylder kreativitet, italiensk håndværk og innovation. Læs mere på gucci.com

Indlæg oprettet 28

Relaterede indlæg

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.

Tilbage til toppen